Sunday, December 2, 2012

献给父親 For My Father



致: 親愛的爸爸

遺憾最終沒有繼承您的事業,抱歉讓您失望萬分。

但是我永遠都不會忘記,您帶給我所有寶貴的人生經驗和生存的道理。

我非常感動,您最終也放下一切,并且得到一些全新的開始。

最后,因為您的放下,我才可以完成這幅畫。

爸,謝謝您,那些答應過您的事,我一定會做到。

思海

To My Father

I am very sorry that I have to go.

I will always remember all the things you have told me.

I am grad that you are getting peace and happiness at last.

Because of you, I can finish my painting, which is belong to you now.

I will keep my promises, and I will make it.

Syed Gan
02 Dec 2012





No comments:

Post a Comment