Saturday, December 1, 2012

獻給母親 For My Mother




致: 親愛的媽媽

我費盡了一生,也無法把心中對您的一些話說出口。

感激您,最初的鼓勵,最堅定的相信,由始至終,支持我成為一位藝術家。

我想,恐怕在這個世界上,只有藝術才可以表達我內心對您的愛。

所以,我要在您有生之年內,看到這幅用了我全部感動所打造出的畫,

這幅畫里充滿了我們所有的一切,而你的故事將會一代傳一代,一直到永远,永垂不朽。

最后祝您 安樂 祥和

思海

To My Mother

I wish I could have told you all the things I had to say.

Appreciate all the things you have done to me.

I am so clear now for notice who I am, which is the way I go.

I realize that there is only one thing in the world I can give you.

A piece of oil painting which is showing your stories, passions and spirit, and it will be forever.

Syed Gan
02 Dec 2012


No comments:

Post a Comment